Scrabble_before

Scrabble – Every word’s a winner

Phillips Design Group i Boston tok pÃ¥ seg utfordringen med Ã¥ redesigne spillet Scrabble, da det kjente spillet var pÃ¥ vei ned i salgstall. Det var ikke det at ingen visste om Scrabble, men det manglet noe i mot alle de andre “hjerne”stimulerende spillene pÃ¥ markedet. Da Phillips Design Group skisset pÃ¥ det nye designet, jobbet de utifra tre kritererier, “alle vinner”, “moro” og “ungdom”. Dette er hva de kom frem til.

Vi har blogget redesign av spill før. Hva syns vi om det nye designet til Scrabble?

+ Tidligere blogg
+ Phillips Design Group

Scrabble_before
FØR:

Scarbble
ETTER:

3 thoughts on “Scrabble – Every word’s a winner”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>